Κύριο μέλημα και γενικός αντικειμενικός σκοπός της Πολιτικής μας είναι η συνεχής βελτίωση των επιχειρηματικών μας επιδόσεων, με ταυτόχρονη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για τους πελάτες μας, λαμβάνοντας υπόψη τους ισχύοντες κανονισμούς, τις απαιτήσεις ασφάλειας και υγιεινής, αλλά και τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις.
Ειδικότερα, οι επιμέρους αντικειμενικοί σκοποί Ποιότητας της εταιρείας μας είναι:
- • Η διαρκής ανάπτυξη και βελτίωση των επιχειρηματικών μας επιδόσεων
- • Η μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των πελατών μας.
- • Η συνεχής αύξηση της παραγωγικότητας.
Για να επιτευχθούν όλα τα παραπάνω η εταιρεία G&G Innovations έχει εγκαταστήσει, εφαρμόζει και βελτιώνει συνεχώς ένα Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας, το οποίο συμμορφώνεται με το Διεθνές Πρότυπο ISO 9001:2015.
Η Διοίκηση της εταιρείας εκτιμά πως το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας είναι ουσιαστικό μέσο ενδυνάμωσης της Επιχειρηματικής θέσης της λόγω:
- • Της συνεχούς βελτίωσης της Ποιότητας των υπηρεσιών της
- • Της μείωσης του κόστους
- • Της αποδοτικότερης οργάνωσης
- • Του καλύτερου κλίματος στην Εταιρεία
Το πλαίσιο και ο μηχανισμός για τον καθορισμό και την ανασκόπηση των αντικειμενικών σκοπών και στόχων Ποιότητας τίθεται στις τακτικές ανασκοπήσεις του Συστήματος από τη Διοίκηση.
Η συνεχής βελτίωση των ποιοτικών επιδόσεων και η πρόληψη των προβλημάτων – μη συμμορφώσεων, προϋποθέτουν τη συνειδητοποίηση και τον συστηματικό έλεγχο σε κάθε επιμέρους διεργασία και ως σύνολο. Ο τρόπος που χρησιμοποιούμε για να ελέγξουμε τις διεργασίες απαιτεί:
- • Σαφή προσδιορισμό υπευθυνοτήτων και αρμοδιοτήτων για κάθε διεργασία αλλά και για κάθε θέση εργασίας.
- • Γραπτή τεκμηρίωση του τρόπου που εκτελούνται οι εργασίες (Διαδικασίες, Οδηγίες Εργασίας, Οδηγίες Ελέγχου κλπ), όπου αυτό κρίνεται απαραίτητο.
- • Συνεχή έλεγχο των αναγνωρισμένων διεργασιών.
- • Τήρηση γραπτών στοιχείων που αποδεικνύουν την Ποιότητα των προσφερομένων υπηρεσιών.
- • Εκπόνηση προγραμμάτων για την επίτευξη των αντικειμενικών σκοπών και στόχων Ποιότητας.
- • Διαδικασία ώστε να μαθαίνει η εταιρεία από τα λάθη της, να φροντίζει συστηματικά να μην επαναλαμβάνονται (Διορθωτικές Ενέργειες) και να βελτιώνει συνεχώς τις λειτουργίες της, αλλά και δημιουργία πλαισίου για την πρόληψη λαθών.
Η Διοίκηση της εταιρείας δεσμεύεται για:
- • την ικανοποίηση των εφαρμοστέων απαιτήσεων
- • τη συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Ποιότητας και
- • την κοινοποίηση των αντικειμενικών σκοπών και στόχων στους εργαζομένους.